December's Story Contest is Holiday Gangbang. Time left to write: Timer Loading

Der Mitficker

Authors share their rape fantasies or consensual erotic fiction with the community here. Guests can read the stories posted here in full.
Forum rules
This forum is for publishing, reading and discussing rape fantasy (noncon) stories and consensual erotic fiction. Before you post your first story, please take five minutes to read the Quick Guide to Posting Stories and the Tag Guidelines.

If you are looking for a particular story, the story index might be helpful. It lists all stories alphabetically on one page. Please rate and comment on the stories you've read, thank you!

Story Filters

Language: English Stories | Deutsche Geschichten
Consent: Noncon | Consensual
Length: Flash | Short | Medium | Long
LGBT: Lesbian | Gay | Trans
Theme: Gang Rape | Female Rapist | SciFi | Fantasy
Claire
Accomplished Writer
Doctor

Re: Der Mitficker

Post by Claire »

AdmiralPiet wrote: Mon Oct 27, 2025 10:37 pm Ich tendiere nur dazu mir zuviel Gedanken über Worldbuilding zu machen, wo es eigentlich nicht erforderlich ist.
Das merkt man deinen Geschichten an! Ohne dich zu sehr bauchpinseln zu wollen: Ich glaube es gibt bisher keinen anderen Autor hier, der besseres World Building in seinen Geschichten betreibt als du!
AdmiralPiet wrote: Mon Oct 27, 2025 10:37 pm Patriarchat 2035 hatte ich nie gelesen
Falls Irenova die Gechichte hier nochmal postet, schau mal rein!
AdmiralPiet wrote: Mon Oct 27, 2025 10:37 pm Es kann nicht sein dass die Welt im Jahr 2030 entscheidet den "Compulsory Female Slavery Act" zu verabschieden, und jede Frau über 18 potentiell zur vollkommen rechtlosen Sexsklavin werden kann, während jedoch das Leben und die Gesellschaft sich ansonsten nicht so recht von uns heute unterscheiden wollen.
Stimme ich dir voll zu! Eine gewisse Konsistenz innerhalb des Settings ist mir auch wichtig - es sei denn du schreibst eine absurde Komödie oder vielleicht auch groteske Horrorgeschichte, in der genau dieser Konsistenzbruch Teil des Humors/Horrors ist.
0
My stories: Claire's Cesspool of Sin. I'm always happy to receive a comment on my stories, even more so on an older one!

Tags: