Wieder eine Steigerung...
Wobei mir gerade der Bereich Gefühle der Opfer und was sie denken noch viel fehlt. Hier hast du viel mehr Möglichkeiten als du bisher ausschöpfst.
Zu deiner Frage: Wieso nicht beides miteinander kombinieren? So hast du direkt ein Mittel dass Stephanie sich auszieht, geht es nicht schnell genug leidet Natalie umso mehr usw.
December's Story Contest is Holiday Gangbang. Time left to write: Timer Loading
In den Händen des Rosso-Kartells
Forum rules
This forum is for publishing, reading and discussing rape fantasy (noncon) stories and consensual erotic fiction. Before you post your first story, please take five minutes to read the Quick Guide to Posting Stories and the Tag Guidelines.
If you are looking for a particular story, the story index might be helpful. It lists all stories alphabetically on one page. Please rate and comment on the stories you've read, thank you!
Story Filters
Language: English Stories | Deutsche Geschichten
Consent: Noncon | Consensual
Length: Flash | Short | Medium | Long
LGBT: Lesbian | Gay | Trans
Theme: Gang Rape | Female Rapist | SciFi | Fantasy
This forum is for publishing, reading and discussing rape fantasy (noncon) stories and consensual erotic fiction. Before you post your first story, please take five minutes to read the Quick Guide to Posting Stories and the Tag Guidelines.
If you are looking for a particular story, the story index might be helpful. It lists all stories alphabetically on one page. Please rate and comment on the stories you've read, thank you!
Story Filters
Language: English Stories | Deutsche Geschichten
Consent: Noncon | Consensual
Length: Flash | Short | Medium | Long
LGBT: Lesbian | Gay | Trans
Theme: Gang Rape | Female Rapist | SciFi | Fantasy
-
LaLia
- Accomplished Writer
- Graduate
-
JTCK
- Moderator
- Senior
Re: In den Händen des Rosso-Kartells
Das sehe ich genauso wie @LaLia. Die Geschichte wird immer besser - aber auch mir würde sie noch besser gefallen, wenn Du das Seelenleben der Opfer noch ausführlicher ausmalen würdest. Klar wird die Handlung dadurch langsamer - aber Vorfreude ist die schönste Freude...
Und zu Deiner Frage: Die Reihenfolge ist mir egal, solange nur bitte beides passiert
Und zu Deiner Frage: Die Reihenfolge ist mir egal, solange nur bitte beides passiert
-
Blue
- Moderator
- Graduate
Re: In den Händen des Rosso-Kartells
Ja, die Geschichte wird immer besser. Und indem du nun auch mehr Absätze einfügst, auch deutlich besser lesbar. Weiter so!